Wednesday 1 May 2013

Bapa Saiful tukar lagi, dakwa anak diliwat Anwar

Bapa Mohd Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim sekali lagi menukar kenyataannya dengan mendakwa dakwaan liwat ke atas anaknya oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 2008 benar-benar berlaku.

Azlan mengaku kejadian ke atas anaknya itu bukan konspirasi politik seperti kenyataannya beberapa bulan lalu, lapor Utusan Online.

"Mohon maaf kepada anak Saiful Bukhari. Sedar saya khianati anak sendiri. Sebagai bapa tak boleh khianati anak dan langgar sumpah.

"Saya hanya takut kepada Tuhan bukan manusia. Saya sedar sendiri dan telah lakukan kesilapan besar khianati anak sendiri," katanya seperti dalam laporan langsung akhbar itu.

Beliau seterusnya dilapor menarik balik permohonan maaf kepada Anwar sekeluarga dan mengumumkan keluar PKR serta-merta dan tidak bercadang menyertai mana-mana parti lain.

Beliau menjelaskan, tindakannya sebelum ini dibuat akibat terpengaruh dengan beberapa pihak dan tidak timbul soal ganjaran.

"Kebetulan nak pilihan raya saya tampil buat keterangan. Saya ada buat solat istikharah mohon petunjuk dan pedoman. Bersedia hadapi tohmahan orang sekeliling," katanya yang mengaku sudah insaf.

Beliau juga menegaskan, tindakannya mengadakan sidang akhbar pada hari ini atas kesedaran sendiri, keinsafan dan bukan disuruh, dipengaruhi mahupun dipujuk oleh sesiapa. - Malaysiakini

Gila apa orang tua ni.


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Free Web Hosting